Конкурс на кращого юного репортера

Лідери серед нас

Ще в дитинстві людина усвідомлює свою роль у вирішенні справ громадянського життя, що в подальшому стане її позицією в дорослому житті. Учнівське самоврядування допомагає  залучати дітей до участі у громадському житті.

Школа має успішно реалізувати не тільки навчальні, а й виховні завдання. Вони спрямовані на те, щоб сформувати в учнів уміння займати громадянську позицію, виховувати в собі лідерські якості, сприяти реалізації творчих здібностей. Усі ці якості формує учнівське самоврядування, яке будуються на підставі потреб дитини та суспільства.

Учнівського самоврядування «Відродження» Херсонської загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 Херсонської міської ради має чітку модель діяльності здобувачів освіти. Робота учнівського самоврядування спрямована на формування особистості зі стійкою громадянською позицією. Залучає учнів нашої школи до активної та систематичної участі у вирішенні важливих питань класу та школи, розвиває лідерські якості, готує учнів до самостійного життя.

Основні заповіді в діяльності учнівського самоврядування «Відродження»:

·        Робити добро!

·        Любити своїх близьких!

·        Допомагай іншим людям!

·        Не лінись і не шукай виправдання своїм недолікам!

·        Знайди свою мету в житті!

·        Пізнай світ і себе!

·        Внось у своє життя новизну!

План учнівського самоврядування розроблений та прийнятий на початку нового навчального  року. У вересні 2021 року обраний та затверджений новий склад учнівського самоврядування, проведені вибори голови - президента школи. На цей відповідальний пост претендували одразу 3 кандидатки. За результатами голосування, новим президентом школи стала я – Шевченко Анна, учениця 8-Б класу. Я присягнула виконувати свої обов’язки на інавгурації Президента школи.

 Учнівське самоврядування «Відродження» складається з 7 міністерств та лідерів. У складі учнівського самоврядування діють такі міністерства: «Міністерство екології», «Міністерство спорту та здоров’я», «Міністерство національно-патріотичного виховання», «Міністерство культури та естетики», «Міністерство милосердя та доброчинності», «Прес-центр», «Міністерство правопорядку». Протягом навчального року спільними зусиллями педагогічного колективу та командою учнівського самоврядування організовуються та проводяться шкільні заходи, щодо розвитку соціалізації, комунікації, виховання та навчання учнів: спортивні змагання (до Олімпійського тижня, Дня здоров’я), різноманітні концертні та художні заходи (свято першого дзвоника «З Україною в серці», свято до Дня захисників і захисниць України), благодійні акції (акція для притулку «4 лапи»), активна участь у шкільних та міських конкурсах.

Самоврядування в нашій школі було і є добре організованим, задовольняє потреби учнів, від яких залежить його майбутнє, майбутнє школи та нашої країни.

Конкурс на кращого юного репортера

Найкращий учень школи

(або 6 міфів про геніального учня і його подвиги)

Яким має бути найкращий учень школи? Відповідей може бути безліч. Хтось відповість, що це обов’язково має бути відмінник, а комусь достатньо гарної поведінки. Кожен може віднести себе до цієї категорії за тією чи іншою ознакою. Споконвіку ми чуємо героїчну розповідь про ідеального учня та його подвиги. Батьки ставлять його нам у приклад, вчителі прагнуть кожного учня перетворити на нього, а ми-учні, постійно порівнюємо себе з ним і вважаємо, що недостатньо «ідеальні». Чи потрібно прагнути стати ідеальним за успішністю? Мені здається, що не всі відмінники стали успішними та відомими людьми завдяки своїм відмінним оцінкам. Навпаки, ті, хто мав невисокий середній бал атестату – піднялися на висоту і досягли чималих успіхів у житті.  

Перейдемо до міфів, чи існує він насправді, цей геніальний учень?

1.     Ідеальний учень не отримує зауважень та тихо сидить на уроках.

Кожного дня ми проводимо у школі по 6-7 годин. На перервах заборонено бігати коридорами, шуміти та грати в активні ігри (насамперед через епідеміологічну обстановку в місті та країні загалом). Майже завжди на уроках ми – пасивні слухачі, ми знаходимось  в тому віці, коли активно рухатись – це норма!

Лайфхак №1: Щоб не відволікати вчителя своєю поведінкою на уроках, багато спілкуйтеся на перервах, пишіть оповідання, малюйте, беріть участь у шкільних заходах, не прогулюйте уроки фізичної культури.

2.     Ідеальний учень завжди зосереджений та готовий відповісти на будь-яке питання вчителя.

Так, успішні учні готові дати відповідь на більшість запитань, але вони не ходяча Wikipedia, просто вони дуже сконцентровані. Наш мозок здатний легко запам’ятати інформацію, якщо його ніщо не відволікає. Але хто зможе бути сконцентрованим всі 7 годин???

Лайфхак №2: Для того, щоб швидко виконати домашнє завдання, вам необхідно спочатку дати відпочити своєму мозку. Приберіться в кімнаті, сходіть на прогулянку, виконайте якісь фізичні вправи. Приберіть все зайве та приступіть до виконання домашньої роботи. Чергуйте роботу(45 хв.) і відпочинок (15 хв.). Пам’ятайте, «зубрити» по дві години, відволікаючись на соц. мережі – марна трата сил і часу.

3.     Ідеальний учень ніколи не отримує погані оцінки.

Я вважаю, що для того, щоб вчитися ефективно, треба навчитися помилятися і виправляти свої помилки. Не даремно кажуть, що на помилках вчаться!

Лайфхак №3: Всім, хто боїться поганих оцінок, варто запам’ятати цю фразу: «Зате тепер я точно знаю, в чому я можу стати кращим»!

4.     Ідеальний учень – відмінник і однаково добре розуміє всі предмети

Багато хто заробляє високі оцінки хитрими способами або списуванням. Наша ціль – не заробляти високі оцінки, а розвивати наші таланти і здібності.

Лайфхак №4: Якщо вам не подобається розв’язувати приклади, подобається писати твори – розвивайтеся у цьому! А якщо ви з дитинства любили винаходити? Запишіться на курси робототехніки, навчитеся створювати сайти.

5.     Ідеальний учень з радістю просинається і біжить до школи.

Навчання забирає безліч сил. Якщо вранці останнє, про що ви мрієте, — вирушити до школи, то швидше за все ви просто не зарядили батарейки. Можливо, ви помічали таке за комп'ютером: іноді він зовсім відмовляється працювати, ніби втомився чи не настроєний. Так само і ми.

Лайфхак №5: Щодня заряджайте себе приємними справами та правильно відпочивайте.

6.     Ідеальний учень із захопленням готує домашнє завдання і по обіді відразу сідає за уроки.

Якщо вам ліньки сідати за уроки відразу - це нормально. Ми навчалися цілих сім годин поспіль. Мозку цікаво вирішувати складні творчі завдання, а «домашка» — це рутинна, механічна робота. Саме тому мозок готовий тягнути до пізнього вечора.

Лайфхак №6: Раджу запустити годинне «перезавантаження» після школи і як слід зарядитися улюбленими справами. Так ви швидко впораєтеся із завданнями, заощадите час та збережете батькам нерви.

На мою думку, в нашій школі всі учні найкращі! Хтось прагне знань, саморозвитку, доброти, має впевненість у собі, у своїх силах. Насамперед, усі мають повагу як до вчителів, так і до своїх однолітків.  Ми намагаємося завжди брати активну участь у шкільному житті та  різноманітних конкурсах. Я вірю, що усі ми виростимо сильними людьми зі стійкою громадянською позицією та лідерськими якостями, саме цьому сприяє шкільне самоврядування «Відродження». Його  дія  спрямована на залучення здобувачів освіти до активної та систематичної участі у вирішенні важливих питань класу та школи,  готує нас до самостійного життя.

 

Безперечно, такі люди зуміють досягти висот. Адже учнівське самоврядування навчило нас виховувати в собі ділові якості, максимально сприяти реалізації творчих здібностей.